www.fort-uo.cz CTC FORT SMC - Cyklo Triatlon Club www.smc.cz

Ústecký triatlon
Závod pro veřejnost
13. června 2015

Propozice ke stažení ZDE.
Plakát závodu PDF.
Mapky tratí: Kolo, Běh, Depo, profil kola
Výsledky: Celkové, Kategorie
Fotky ze závodu
Fotky na webu Ústí nad Orlicí - Lukáš Prokeš

Informace o závodech

Náš klub FORT SMC opět pořádá v sobotu 13. června 2015 ve spolupráci s firmou FORT FRAMES, s.r.o. a městem Ústí nad Orlicí Ústecký Triatlon. Pořádáme závod pro širokou veřejnost, všech věkových kategorií.

Plavání v délce 500m (20 bazénů) proběhne v Ústeckém akvaparku (GPS: 49°58'51.173"N, 16°23'29.688"E).

Kolo v délce 15km startuje postupně podle časů plavání u autobusové zastávky v Libchavách - ihned za odbočkou směr Brandýs nad Orlicí (GPS: 49°59'25.444"N, 16°23'42.898"E) - cca 1,2 km od akvaparku. K přesunu lze využít cyklostezku. Trať kola vede z Libchav po silnici směr Brandýs nad Orlicí, po cca 2,6 km odbočka vlevo směr obec Říčky. Obec říčky projedete rovně po hlavní silnici a dále pokračujete na nejvyšší bod trati. Následuje sjezd do Kerhartic, kde bude na prostorném místě před železničním podjezdem otočka. Zpět pojedete po stejné trati až na místo startu kola, kde dále odbočíte doprava na hlavní silnici 1/14 (Zde bude Policie, na ostatních křižovatkách a otočce bude pořadatel.) a pokračujete po této silnici na začátek Ústí nad Orlicí. Zde před Čerpací stanicí Benzina odbočíte vpravo a dojedete do cíle kola k depu běhu. Upozorňujeme, že se jede za plného silničního provozu a závodníci jsou POVINNI dodržovat dopravní předpisy !

Běh v délce 6km odstartujete z depa po lávce (na mapě není), vyběhnete na cyklostezku (doleva), pokračujete přes řeku, na konec roviny. Zde odbočíte prudce vpravo na polní cestu, po které pokračujete kolem čističky na okraj Libchav. Zde před železničním přejezdem odbočíte vpravo pod nadjezd silnice 1/14. Na konci ulice odbočíte pravo přes řeku a ihned za mostem znovu vpravo na cyklostezku, po které doběhnete k místu startu běhu. Tento okruh aboslvujete 2x.

Presentace je od 8 do 9h v Ústeckém Akvaparku. Přijďte prosím včas!